nu är det höst, och imorgon ska det snöa

Det var riktigt kallt imorse när jag skulle gå till bussen. -7 grader var det! Men det var bara att kämpa på i de tunna tygskorna och kjolen för senare kom jag ju iallafall till den varma bussen som tog mig till skolan. Skoldagen var helt okej, förutom att man nästan slumrade till ibland pga att man var så trött.
I min kamera fanns det bevis på att jag hade det tråkigt igår, då jag egentligen skulle pluggat och tränat. Men det blev att jag sov halva dan och sen drog till träningen och spenderade kvällen framför TVn. Så, fotobomb men oredigerade/redigerade bilder som jag själv har tagit de senaste dygnen:







Ett foto-tips! Ett foto får oftast bäst kvalité om man har blixt eller är i ett ljust rum. Men om man tycker att blixten gör att bilden blir för "kall/opersonlig/omysig" (ni fattar) eller om det är mörkt i rummet och du ändå vill ha en bra bild kan man använda ett kaffefilter framför bilden så får man ett softat ljus, se bild 6.
Nu blir det hemkunskap och periodiska systemet -  plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0