SNÖÖÖÖ

Någon som missat allt kaos och all kyla och sorg som snön har skapat? DET ÄR JU REJÄLT MED SNÖ!! Det fick mina fötter smaka på, eftersom jag råkade ta converse i morse då jag var tvungen att springa snabbt som attans till bussen. Då fanns det inget tecken på himlen att det skulle bli snöstorm senare, eller jag märkte det iallafall inte för jag är ingen metreolog. Men när man tittade ut genom fönstret på lektionerna så föll det riktigt mycket snö. Så när man sen skulle ta bussen hem så kom det ju ingen buss. För ♥sl♥ inte vänjer sig vid att det faktiskt snöar varje år i Sverige. Men det löstes och jag kom hem iallafall men det blev ingen träning ikväll pga. att jag faktiskt inte kan ta mig till Vallentuna härifrån. Kul kul.

sockor på!

Kommentarer
Postat av: Alanerica

Congratulations on a job well done. Thanks

2011-06-07 @ 15:47:25
URL: http://alanerica.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0