FML

Asso nu räcker det fan! Ska man inte kunna åka bort en vecka utan att missa tusen viktiga saker?????? Jag åker till Åre med Felicia på lördag och självklart ska årets viktigaste casting hållas på söndag, en plåtning på lördag, en plåtning på tisdag och en plåtning för Frida-tidningen på fredag då jag är på begravning! Jag sitter seriöst här och dampar! Grrrrrr! Sorry att jag lackar men jag blir så irriterad när massa roliga saker krockar, medans det under flera månader bara är skola typ?! Fuck my life-moment... Så nu är jag färdig med mitt lilla anfall! Btw TACK SALLY att du förgyllde min dag med bilden på ert påskpynt! Helt underbar, puss på dig!

Gosig bild på mig och sötaste Julia idag!


Kommentarer
Postat av: Mina

Jga förstår hur du känner för jag har också sådana moments, haha! Va coolt att du skulle plåtas av FRIDA eller ställdes det också in? KRAM

2011-04-15 @ 21:38:55
URL: http://destinyandfaith.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0