glida runt, hänga runt, låna pengar


den där äckliga/braiga låten har jag gått omkring och nynnat på hela dagen.
Idag gjorde jag det andra nationella provet, uppsattsskrivning i 2 timmar och 40 min... fyfan! Men jag hade choklad och päron mer ♥ så jag överlevde!
Imorgon ska klassen och jag in till moderna museét och kolla på någon utställning... Sen blire skola och sen ska jag till Evelina! Hon fyllde år i går och ska ha tjejmiddag imorgon! Mys.
Just nu sitter jag och värmer mig framför brasan och kollar på Top Model 11. Galet bra. Jag borde plugga. Dåligt... Nu har jag inget mer att skriva! Hejdååå

Kommentarer
Postat av: Denise

Sv: Nope, men med tanke på det temat jag valde på nationella provet - därav "kärleksbilderna" :p Ha så kul med plugget. ♥

2011-02-10 @ 20:36:07
URL: http://denns.blogg.se/
Postat av: Sally

Juuuuste :) haha njaa nee pluggade inte, kollade på Solsidan istället! :) <3

2011-02-10 @ 22:43:20
URL: http://laviedenous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0