nagellack

idag har jag målat naglarna... det blev ett nytt sorts mönster som skulle se ut som "mosaik" typ. Mitt ser ut som... aa jag vet inte vad men det blev helt okej! länk till bloggen där jag såg hur man skulle göra ! btw, Ett tips från failarN : doppa inte hela fingret, då blir hela fingret nagellackskladdigt...

man ska ha: tandpetare (heheeee hade bara sverigeflaggor haha!), ett glas vatten och nagellack i olika färger (/ nyanser blir snyggare...)

sen ska man doppa en droppe nagellack i vattnet, sen en till med en annan färg osv...

sen ska man göra mönster med tandpetaren,

som sagt, doppa inte hela fingret. räcker med nageln...

resultatet! tycka vad man tycka vill, jag kommer deffinitivt ta bort detta snart...

Kommentarer
Postat av: issaaa

coolt ju ! :)

2011-02-07 @ 19:49:02
Postat av: Signe

jag har gjort så hemma och det blev jätte bra! ;D

2011-10-20 @ 18:45:42
URL: http://livetenligtsigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0