romme!

Bästa dagen av terminen var lätt idag! Vi hade friluftsdag i skolan, och vi åkte till romme! Hela gänget (minus sjuka Tove som var väldigt saknad...) taggade på bussen som gick klockan 6 imorse - wohoo. Och sen spenderade vi dagen i backarna och värmde och på toppstugan bland annat. Supermysig dag. Dock började den inte så trevligt när vi var där, jag blev mulad av snäälla Gustav och Simon som höll fast mig och brottade ner mig. Det var innan första åket och det resulterade i att jag åkte omkring i minusgrader med ett isigt ansikte.... ♥ På bussen hem var alla helt slut, men vi sjöng, brottades, hade ett lite speciellt "vatten" krig (usch) med mer! Verkligen en asbra dag, och jag är så himla glad!!

mitt hår är helt rufsigt på grund av alla brottningsmatcher.............. Men det var jättefint i morse med fiskbensflätor!

Mig, Denise, Vicke och Julia! Fler bilder kommer snart!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0