seg uppdatering

Upptagen chey. Nä. Galet taggad chey. Jä. Vet inte till vad men ååååååååååååh!!!!
nåväl, igår så drog jag och a-k till den stora staden Stockholm för att fika och köpa en mascara till mig. Det resulterade med att jag köpte en tröja och sen chillade vi på hurry curry tills affärerna stängde, så jag köpte ingen mascara och blev lite sadface. Igår kväll var jag först hemma hos Elin men henne, A-k och Bella och taggade till en fest hos Axel! Det var askul, för alla var så jäkla taggade på drag! Så vi dansade och skrattade hela kvällen.
Om ni undrar vad jag gjorde idag så har jag spelat match! Vi torska men vi var så himla närma att vinna så vi är inte ledsna! hihi. Nu töntar jag sönder mig och taggar gaaaaaalet till något som jag fortfarande inte vet vad det är. Antar att det är antingen för 1. att jag lyssnar på millenium 2 med markoolio. 2. för att jag ska hämta oboy nu eller 3. för att solsidan börjar snart

en bild jag tog igår! tänkte att den var lite smågosy, vårig sådär! (jag vet, är nog världens sämsta bloggerska hahaha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0