You desired my attention but denied my affections

Ni fattar nog inte hur jävla klockren den där rubriken är. Även fast det är över nu...
(den är från låten White blank page - Mumford & sons)

Nåååväl, nu pluggar jag sönder mig själv inför franskaprovet imorgon. Tråkigt värre. Jag har inte så mycket mer att skriva! Det händer ju inte något speciellt nu, (haha issa i lärarrummet idag!!! fett kul, du vet vad jag menar?) Igår åt jag en massa godsaker, de mesta var hjärtformade och bästa är ju lätt chokladhjärtan! Fy så gott. Juste, på tal om fy så var jag med Denise igår efter skolan, vi kollade på solsidan och mös. Men nu är jag ensam, lyssnar på Mumford & sons och äter choklad hihihi. Snart blire volleybollträning! ciaociao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0