--L O V E Y O U A L W A Y S --

Imorgon äre dags för cup (äntligen). Vi drar till sundbyberg och spelar 3 matcher under dagen, sen om vi går vidare ska vi fortsätta spela på fredag. Hoppas, hoppas, hoppas att vi går vidare!
Idag har jag:
- hostat
- hostat lite till
- snytigt mig
- tv
- film
- ätit
- sovit

Ja, det där är min dag lite kortfattat. Eftersom att jag gärna är en person som gillar att röra på mig, så blir jag bara rastlös av att vara sjuk och degig en dag. Aja, men imorgon ska jag få röra på mig allafall även om jag fortfarande är lite sjuk.

Under dagen så kollade jag runt på youtube för att hitta någonting roligt när det gäller sång, och då hittade jag det här klippet. Eftersom att jag är en sång människa(musikklass) och sjunger hela tiden så kan man ju inte bli mer avis på dessa duktiga och begåvade sångare. Och redan vid 12(?) års ålder tror jag att det var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0