den nya kjolen

Den nya kjolen jag köpte i fredags ser ut som på bilden där nere. Vet inte om jag ska ha ett linne till eller en enaxlad body. Men det får jag väl klura ut när jag väl ska använda den! Idag har jag spelat match i västerås = jag har suttit i bilen i ca 4 timmar idag... och sen åkte jag hem till Isabel där Julia, Felicia, Denise och Amanda var och vi åt pizza, godis, och vi snackade, kollade på tv och badade jacuzzi. Supermysigt! Nu ska jag sova, lägger ut bilder från idag imorgon.


oj ehehheh jatsy är kvar och mina strumpbyxor var helt sönder.... men aja! Vilket sätt som är snyggast är nu frågan... Linne känns säkrast men det är ju så snyggt med bodyn! hmmmmmm

Kommentarer
Postat av: AK

assnyggt med bodyn till! puss

2011-01-16 @ 15:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0