måndag

Har ingenting speciellt att skriva, förutom att efter skolan idag åkte jag in till stan och fikade på mocco med Sara! Det var jättemysigt att bara sitta och snacka. Efter skolan imorgon ska jag träffa Ida och det ska bli superkuuul för vi har inte träffats på ett tag, typ.. en vecka! Hehe, men det känns som jättelänge. Anna-Karin ska joina oss sen hade vi planerat, för sen bär det av mot volleybollen. hmm... nu har jag typ ingenting mer att skriva... noll blogginspiration! Kom igen nuuu, vad vill ni se mer/mindre av? Tycker ni att vi ska ha en frågestund som Ida sa att hon ville att vi skulle ha? äsch, nu ska jag fortsätta sega, peace out!

en bild som jag (eller Ida tog) under vår kortkorta promenad för ett tag sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0