white and striped

idag har jag vart på dansprov i tibble vilket gick åt skogen!! gud, jag har verkligen gjort bort mig,haha.. aja, hoppas att teaterprovet går bättre som jag ska ha nästa vecka.
när jag kom hem så la jag mig i min säng och kollade på lite film. först "fjorton suger" och sen "älska mig". jag brukar inte vara en sån som gråter till filmer, men oj vad sorglig älska mig var. Den handlar om en tjej i ung. min ålder som blir mobbad i skolan, och en av dom populära killarna börjar gilla henne och så händer det massa grejer osv.
den senaste timmen har jag försökt att leta rätt på lite kläder tills imorgon. Vi ska nämligen ha en engelska dag där  vi klär oss engelsk och pratar engelska. detta ska jag ha på mig:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0